Pla de transició ecosocial per fer front a l’Emergència Climàtica a Girona
L'elaboració del pla està impulsat de forma participativa i col·laborativa entre institucions i ciutadania
Fase 4 - Priorització i programació d'indicadors
15-04-2022 - 31-08-2022
Veure les fases
11. Augment de les tarifes d’aparcament a la ciutat (carrer i pàrquings subterrànis) i expansió de les zones de pagament.
A. La mesura seria l’equivalent més eficient d’un peatge d’entrada a la ciutat amb transport privat motoritzat.
B. Aquesta mesura s’ha d’aplicar en paral·lel a l’expansió del transport públic accessible i econòmic per mitigar els efectes regressius sobre col·lectius de rendes baixes que necessiten transportar-se a la ciutat des dels voltants.
C. Aquesta no hauria de ser una mesura recaptatòria sinó dissuasòria, i per tant no hauria de sostenir cap partida essencial del pressupost municipal.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
Detalls del comentari
Estàs veient un sol comentari
Pots revisar la resta de comentaris aquí.
A. Aquesta no hauria de ser una mesura recaptatòria sinó dissuasòria, i per tant no hauria de sostenir cap partida essencial del pressupost municipal i hauria d’augmentar les tarifes progressivament fins a assolir un objectiu de circulació de vehicle privat preestablert.
B. Les zones de pagament al carrer es podrien extendre a Pedret, La Copa, Sant Ponç, Fontajau, La Devesa, Eixample Nord, Sant Narcís, Eixample Sud, Montilivi i El Carme.
Carregant els comentaris ...