Pla de transició ecosocial per fer front a l’Emergència Climàtica a Girona
L'elaboració del pla està impulsat de forma participativa i col·laborativa entre institucions i ciutadania
11. Augment de les tarifes d’aparcament a la ciutat (carrer i pàrquings subterrànis) i expansió de les zones de pagament.
A. La mesura seria l’equivalent més eficient d’un peatge d’entrada a la ciutat amb transport privat motoritzat.
B. Aquesta mesura s’ha d’aplicar en paral·lel a l’expansió del transport públic accessible i econòmic per mitigar els efectes regressius sobre col·lectius de rendes baixes que necessiten transportar-se a la ciutat des dels voltants.
C. Aquesta no hauria de ser una mesura recaptatòria sinó dissuasòria, i per tant no hauria de sostenir cap partida essencial del pressupost municipal.
Reportar contingut inapropiat
Aquest contingut no és apropiat?
2 comentaris
A. Aquesta no hauria de ser una mesura recaptatòria sinó dissuasòria, i per tant no hauria de sostenir cap partida essencial del pressupost municipal i hauria d’augmentar les tarifes progressivament fins a assolir un objectiu de circulació de vehicle privat preestablert.
B. Les zones de pagament al carrer es podrien extendre a Pedret, La Copa, Sant Ponç, Fontajau, La Devesa, Eixample Nord, Sant Narcís, Eixample Sud, Montilivi i El Carme.
Podria ser una mesura recaptatòria que ajudi a finançar els canvis i millores per transformar el transport públic
Deixa el teu comentari
Inicia la sessió amb el teu compte o registra't per afegir el teu comentari.
Carregant els comentaris ...